چاپ        ارسال به دوست

طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه صورت پذیرفت؛

انتصاب خانم دكتر الهه مصدق به سمت "سرپرست مديريت همكاري هاي علمي و بين الملل"

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته طی ابلاغی خانم دكتر الهه مصدق را به سمت"سرپرست مديريت همكاري هاي علمي و بين الملل"  منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ابلاغ صادره از سوی دکتر حسین محبی بدین شرح است:

سرکار خانم دكتر الهه مصدق

با سلام و احترام

    با عنايت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سركار و به پيشنهاد سرپرست محترم پژوهشگاه، به موجب اين ابلاغ   به عنوان "سرپرست مديريت همكاري هاي علمي و بين الملل" منصوب مي­ شويد. 

برقراري ارتباط با ساير دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي و پژوهشي داخلي و خارجي به منظور جمع آوري اطلاعات علمي-تحقيقاتي مورد نياز، ترجمه نامه ها، نشريات و مدارك ارجاعي به زبان هاي مورد نياز، انجام امور مربوط به فرصت هاي مطالعاتي و سفرهاي علمي و نظارت بر امور تحصيلي آنها، رسيدگي به امور مربوط به استادان و محققان خارجي در دانشگاه، تنظيم برنامه سمينارها، كنگره ها، و كنفرانس هاي علمي و تحقيقاتي بين الملي و همچنين راه اندازي كامل بخش انگليسي وب سايت دانشگاه از اهم وظايف سركار مي باشد. اميد است با توكل به خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.

همچنین دکتر محبی با صدور پیامی از خدمات دکتر شهروز کاظمی در مدت زمان مسئولیت ایشان درسمت مدير همكاري هاي علمي و بين الملل تقدیر نمود.

 


١١:٤٤ - چهارشنبه ١٩ آذر ١٣٩٩    /    عدد : ٢٣٨٤    /    تعداد نمایش : ١٦٥٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج